Äntligen vart o tränat! :D

*Tjenixen!*

Just nu är jag på bra humör! :)
Men dagen började sådär. Vaknade av mig själv kl 04:37 och kunde inte somna om, så jag gick upp 06:10 sen som vanligt, duschade, fixade mig osv till skolan.
När jag sen kommer till skolan är det första som händer att en jävla idiot till kille kommer o förstör heeeeeela mitt hår så det blev helt ruffsigt. Sa lite dumma grejjer kanske, men det jag sa va fan sant och han blev rädd. Haha, lyckat lixom.
Dagen fortsatte iaf rätt chill sen, så det va bra!

Drog hem efter skolan iaf, käkade lite och sen drog jag till träningen. Jättelänge sen! Men kul att vara igång igen! :) Så imorgon ska jag gå på någon instruktionsgrejj efter skolan typ, men måste dra o fixa lite andra saker på stan lite snabbt oxå, så får hoppas att jag hinner. :)

Just nu är jag iaf sjukt jävla trött, med tanke på att jag har vart vaken jättelänge. Men ska försöka hålla mig vaken till Big Brother iaf. Så får hoppas jag inte somnar, haha. Men börjar få lite smått ont i huvet.