Dra mot Skiftinge snart!

*Godmorgon!* Typ..

Vaknade tidigt idag, runt 9 tror jag. Även fast jag la mig halv 2. Konstigt asså, och blir sur på mig själv för nu kommer jag va as trött ikväll, haha. Men aja..

Ska om nån timma sätta mig på cykeln och trampa mot Skiftinge för att möta Olivia. Ska dra o "gymma". Haha, aja.. Men alltid bra att cykla iaf, blir typ 1,6 mil fram- och tillbaka. Måste somsagt fixa lite saker så det blir bra! :) Sen blir det och dra sig hemåt igen, hoppa in i duschen och sedan fixa sig för att tagga mot Ärla. Hur vi nu kommer dit. Hmm.. Aja, det fixar sig säkert!

Pappa och brorsan drog iaf iväg och skulle handla mat och brädor nu. Måste juh bygga klart runt poolen så det blir snyggt! :) Så just nu är jag hemma själv iaf, för mamma är på jobbet tror jag. Haha, har typ ingen koll.

Ska iaf chilla vidare här ett tag nu, sen ska jag träffa henne. Yeye!

Hare fint! /M