Haft nationella prov i Engelska idag..

.. Och det säger jag blää på! Men det gick nog hyfsat bra ändå hoppas jag! :)

Hade dessutom bara en lektion efter det på hela dagen sen, och det va hemkunskap. Så dagen har vart jäkligt chill! Sen har jag vart o tränat med Olivia, Kajsa och Mickis nu på kvällen. Så nu känner jag mig duktig. Men måste köpa nytt tråningskort nu för det går ut imorgon. Så ska köpa för ett år!

Imorgon ska jag sola med Emilia efter skolan iaf. Sen får vi se om det blir o träffa han mot kvällen. Vet inte riktigt ännu. Men aja..

Har dessutom genitik prov, kommer gå åt helvete. Sen skulle jag lämna in två engelska uppgifter, men dom glömde jag i skolan så kan inte fixa dom. Haha, lyckat lixom. Men aja..

Hare fint! Snart ska jag kolla på Big Brother och sen sova.
Natti! /M



Känns typ så kallt ute..