Nästan perfekt dag!

*Tjenixen!*

Började typ 10:00 idag, så va rätt chill. Slapp massa lektioner för vi kollade på nån teater/musik grejj i skolan. Inte jättekul, men bättre än att jobba iaf! :)
Slutade typ 15:20 som vanligt och taggade till stan med Olivia då. Skorna som jag skulle köpa fanns inte typ, så nu har jag ett stort jävla problem med att hitta några andra. Har letat i varenda jävla skoaffär här i Eskilstuna, ååååh. Aja.. Blir snart o dra till Sthlm så får väll hoppas på tur då, yeye! Chillade runt lite på stan iaf, sen käka vi på Subway och gick till Nyfors o solade vid halv 6. Sen hem!

Imorron blir det iaf skola som vanligt. Men slutar lite tidigare än vanligt tror jag, så det är bra! Men har nationella prov i Engelska, inte kul. Typ två stycken oxå. Ååh, orka lixom. Men blir iaf att dra hem o chilla efter skolan, käka nått o sen tagga träning kl. 19 tror jag det va eller nånting sånt. Så de blir nice!

Har oxå fixat idag så jag varje onsdag gymmar på min elevensval timme i skolan + på sovmorgonen med Olivia, så det kommer bli as chill!

Men nu ska jag fixa det sista av min Engelska uppsats, Spanska uppsatsen och sen får vi se vad som händer. Har prov i genitik på fredag. Vettefan hur det kommer gå för jag har typ missat hela förra veckan eftersom jag var sjuk och har inte pluggat ett skit. Så det får bli imorgon förhoppningsvis. Ska väll oxå ladda hem några låtar till min Ipod nu tänkte jag. Men aja..


Olly Murs - Heart Skips A Beat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: