Soft väder!

*Tjenixen!*

Sitter just nu framför datorn i det fina vädret, men har faktiskt vart ute och gått 1 mil. Så känner att jag har vart duktig ändå.
Snart ska vi nog käka lite här hemma tror jag. Någon form av lunch/middag. Konstiga vanor här. Yeye! Men det blir grillad kyckling med klyftpotatis så de blir nog as gott!

Har fortfarande inte börjat på idrottsuppsatsen heller. Så ska försööööka göra det efter maten, men vet redan hur det kommer sluta med det redan nu. Haha! Aja..

Ska chilla lite till här framför datan ett tag nu, så får vi se vad som händer sen! :) Har dessutom gjort en ny header, den jag hade emellan den här och den förra va bara tillfällig så nu får den se ut såhär ett tag tror jag. Helt okej iaf, men måste fixa nån ny Photoshop eftersom jag inte har gjort det ännu. Men kostar juh så jävla mycket.

Aja.. Hare fint! /M


Äntligen slipper man den där äckelsnön förhoppningsvis!