4/4-12

*Godkväll!*

Hamnat här nu efter en lång dag!

Igår hann jag iaf med att gå 1mils promenad, tar typ 1timme bara så det är chill. Sen lyckades jag somna direkt när jag kom hem så blev inget bloggande mot eftermiddagen/kvällen. Haha!

Dagen har vart rätt chill. Va typ vaken till 3 inatt eller nått, så jag vaknade as sent. Inte bra! Tror jag gick upp runt 12. Illa! Iaf så har jag hunnit med en och en halv timmes solning på altanen, riktigt skönt! Fast det blåste lite, och nu på kvällen så har jag vart på Tuna Park och hunnit kikat in hos mina kusiner lite snabbt oxå. :)

Lyckades få med lite saker hem iaf:


Haha tröjjan ser helt fucked up ut x)


Nu ska jag iaf chilla lite här framför datorn, sen får vi se vad som händer. Blev ingen träning idag heller. Haha, suuuurt! Men aja..

Ha en fortsatt trevlig kväll! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: