19/2-12

Har nyss käkat med familjen + farmor. Så nu sitter jag här i sängen framför datorn och smsar + spelar Wordfeud.

Dagen igår va väll rätt chill. Vaknade i lagom tid, tog en promenad på 40min, duschade, drog till stan + Tuna park med pappa, köpte nya skor, drog hem till farmor, hämtade henne o drog till sjukhuset och hälsade på farfar, sen hem o käka osv..

Dagen idag har inte vart lika bra.
Somnade runt halv 4 inatt för jag sov igår kväll runt typ 6/7 nångång. Sen vaknade jag imorse vid halv 9 av att mamma plockar undan massa kastruller o sånt så det lät as mycket. Gick iaf upp o fixade lite saker, sen gick jag och la mig och somnade om 10min senare typ.
Vaknade sen igen straxt innan 12, låg kvar i sängen till halv 2 och läste boken till Svenska lektionen i skolan som jag har prov på första dagen efter lovet och sen har jag bara vart allmänt seeg!

Men nu funderar jag faktiskt på att ta en promenad igen, kan behöva lite friskluft! Och imorron ska jag till farmor straxt innan lunch, så blir väll bara o sitta inne där o plugga lite osv. Men har juh mobilen över allt så finns där, och tar nog med datorn oxå tror jag.




Hitta nya skor iaf! Årets nya Fred Perry modell oxå, så de är fint! Orkar inte med Converse till sommaren, jobbigt o knyta osv hela tiden när man ska in/ut. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: