20/2-12

*Tjenixen..*

Sitter just nu hemma hos min farmor o har nyss vart ute lite.
Lagade mat åt oss innan, sen gick jag ut i en halvtimme. Hade tänkt ta en längre promenad, men det blåste som fan ute och jag hittar inte så bra i områderna här, så jag gissa lite på vart jag skulle gå. Där jag gick hade jag aldrig vart nångång tidigare, men jag hittade tillbaka iaf!

Träffade iaf Jonte och Nicke en snabbis ute, men orkade inte hänga på till Tuna Park med dom iaf. Så blir väll o ses sen ikväll runt 6 igen kanske istället. Vi får se helt enkelt!

Har iaf lyckats jobba några uppgifter i matteboken här, så ska sätta mig och läsa boken vi har i Svenskan. Men den är rätt bra så det är inte tråkigt o läsa då iaf. Är dessutom sjukt jävla trött, så vi får se om jag ska sova lite oxå. Haha, nejdå. Men man vet aldrig om jag somnar faktiskt!

Ska iaf inte fortsätta sitta här nu, om jag inte kika in lite på BigBrothers hemsida. Började juh igår.. Typ beroendeframkallande, o det är illa. Haha, men aja..