9/2-12

*Tjenixen!*

Ligger just nu i sängen med datorn på magen och smsar med lite folk.

Blev att vara hemma igår, och även idag oxå. Har haft feber, ont i huvet, ont i halsen osv.. Hela tiden, så skulle aldrig ha orkat med prov i 3timmar nu idag på förmiddagen. Så ska väll få göra nationella grejjen nästa vecka, förhoppningsvis kanske. Borde juh få göra den över huvudtaget iaf tycker jag? Aja..

Blir nog hemma imorron oxå tror jag, för jag mår fortfarande inte bra. Ååh, det är så jävla seegt o va sjuk juh. Har typ vart sjuk 4 gånger på as kort tid nu, har aldrig hänt förut så jag fattar inte vad det är med mig. "/ AMen får väll hoppas på att jag klarar mig as länge sen istället! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: