Alla ♥ Dag

Oohuu, dagen har vart lite mellan en händelserik och seeg dag. Men så äre..

Skolan som vanligt, 4 lektiner innan lunch. Spanskaprovet gick åt helvete, men hade juh inte tränat på det, så får göra om det på torsdag iaf. Sen va lektionerna bara allmänt seega. Skulle dessutom haft matteprov, men det blev flyttat till efter lovet.
Idrott hade jag iaf sista lektionen, men skulle vara va ute o gå i det fina vädret, så rätt chill. Men min lilla Olivia är fortfarande sjuk, så jag gick själv för orkar ändå inte med min klass. Seega och omöjliga är allihopa om jag ska vara helt ärlig! Haha aja..
Gick iaf på rätt fort, så slutade en halvtimme tidigare än vanligt då. Tog bussen till stan och gick sista biten  för jag orkade inte vara kvar i bussen. As mycket folk! Sen drog jag och solade. Riktigt skönt faktiskt, för det va ett tag sen nu eftersom jag va sjuk förra veckan så då blev det aldrig av.
Pappa hämtade mig iaf på stan o sen hängde jag med till hans & mammas jobb, eftersom dom jobbar på typ samma ställe. Haha, men fick inte följa med in, så satt i bilen o snackade tele + smsade istället med lite trevligt folk! :)



Men som sagt äre faktiskt alla ♥ dag idag, och jag blev utbjuden på middag, fast tackade faktiskt nej. Haha, här är man dum. "/ Aja.. Kändes iaf inte helt rätt o tacka ja lixom. Haha! Klarar mig fint själv hemma på pannkaka faktiskt. Nejdå, men nu fick det bli såhär iaf. Gullig kille åtminstone. :)


Ska iaf chilla vidare här vid datan nu, och sedag sova förhoppningsvis. Men brukar inte bli så, haha! Aja..

Ha en fortsatt trevlig alla ♥ dag-kväll iaf! /M


Bild från sommaren. Vill tillbaka till när allt va perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: