Hmm..

Uppdateringen är dålig, och jag orkar inte med bloggen längre. Haha, gjorde det i typ 2-3månader, och nu har jag typ gett upp. Men aja.. Kanske börjar sen igen, för jag ska inte ta bort den iaf! :)

Sitter iaf just nu här i sängen och har ont i huvudet och snackar med lite folk.
Men dagen har annars gått fort idag. Har vart vaken sen halv 9 imorse, har fixat hela min teknikuppgift klar. Designat den och allt oxå, haha! Proffset fixar lixom, typ. Hehe.. Så nu funkar den fint åtminstone!

Imorron är det skola iaf, och jag slutar runt 2, men det får nog bli att dra hem efter skolan och chilla bara. Man kan juh ändå typ inte va ute, eftersom det är så fucking kallt här nu. Va ute igår på stan, och det var -21 grader då. Va ute ca 45min med mina kompisar, och nu har jag ont i halsen som jag vet inte vad. Ååh, ångrar nästan lite att jag drog dit.

Men ah.. Dagen igår va chill iaf. Drog till mina kusiner runt 5 på eftermiddagen med familjen. Va där i typ en halvtimme kanske, sen drog jag till stan o träffade Jonte, Olivia, Filip och Nicke istället i typ 1timme. För min kusin va på bio och skulle komma hem senare, och dom andra va inte där då, så jag orkade inte sitta o vänta. Haha, så då träffa jag mina vänner ett tag, sen drog jag tillbaka till folket hos mina kusiner. Fick skjuts av min snälla kusin som precis har tagit körkort iaf, så grymt snällt av honom! Så då slapp jag åka buss iaf, + att det går fortare med bilen! :)

Ska nog iaf fortsätta sociala mig här ett tag sen sova, för jag är trött som jag vet inte vad asså. Det är dessutom skola imorgon oxå, så kanske är lika bra att sova direkt. Vet inte riktigt. Men aja.. :)

Ha en fortsatt fin oxh trevlig kväll folket! /M



Jonte är fotograf.. Yeah, ser fint ut lixom.. Hans keps är fint iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: