I skolan..

Sitter just nu här i skolan och har sjukt jävla tråkigt. Olivia är på nån lektion, så jag väntar på henne, sen har vi historia. Orkar fan inte.

Dagen igår va bra iaf. Skolan först, sen hem till "R" o kolla lite bandy på tv:n o så bara. Fuck att Sverige förlora mot Ryssland lixom, haha! För det va det enda jag såg..
Drog sen till frisören o klippte mig, så det blev finfint!
Köpte sen nya skor, lite smink, en tröja och lite annat skit. :) Kan lägga upp bilder på det ikväll typ, om jag får tid.

Ska ifa dra till stan efter skolan idag och sola med Olivia, men tror vi drar o käkar på Subway innan eller nått. Sen blir det att tagga hem efter solningen bara, och så får vi se vad som händer ikväll.

Imorron ska jag iaf till mina kusiner och fira min morbror vet jag mot eftermiddagen/kvällen. Men söndag har jag inga planer alls för, men aja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: