Lång dag idag!

*Tjenixen..*

Äntligen hemma säger jag! Haha nejdå, men dagen har vart lång.


Bussen faila typ totalt imorse, men det gör inget. Drog juh ändå tidigare även fast jag hade sovmorgon så kom ändå inte för sent till lektionen. :)
Pluggade historia i 2timmar och hade 2 muntliga Engelska prov som gick sjukt bra i skolan.
Slutade 15:20 så träffade Jonte i Skiftinge o drog mot stan med han o Olivia. Väl på stan träffa vi nån typ Kevin och Jacob? Nej, jag vettefan vad dom hette! Haha, Olivias polare iaf.
Chillade runt lite, tog ut pengar, käkade på SubWay med min munk, köpte present åt brorsan, nya handtag till hals BMX, chilla runt lite mer sen hämta pappa o farfar mig på stan.
Drog vidare hem till farfar, eftersom min farmor är i sjukhuset nu istället, och sen drog jag o pappa vidare mot ZeroOneSix o hämta brorsan o hans polare som va o cykla där.
Så nu är jag äntligen hemma!

Får se hur morgondagen blir, har iaf Spanska prov TROR jag. Sen hoppar jag nog solningen och träffar "J" istället, och inte Matte o Sebbe, haha. Och present åt min bror har jag redan köpt!

Men aja..


Haha, hitta denna gamla bild från 2009/2010? tror jag, från Power Meet i Västerås.
Jag, Cajsa o Clara! Haha, länge sen!

Trevlig kväll! /M

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hahhaha Gud vad gammal bild xp

Kram

2012-03-03 @ 11:13:03
URL: http://carlzson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: