Lång dag..

Vaknade rätt tidigt, vilket märks nu. Eftersom jag är sjukt trött redan, men vad gör det om hundra år.

Dagen har vart chill typ. Käkat frukost, kollat kläder på internet, bakat muffins, stekt pannkakor, kollat lite mer kläder, lämna brorsan hos hans polare för han skulle LANA (så ikväll slipper jag honom), vart på Tuna Park, käkat muffins o.s.v..
Typ så har min dag sett ut! Låter kul? Njaa..

Lyckades iaf hitta lite saker när jag handlade, så hittade iaf kläder tills min födelsedag då jag ska på 50-års fest med familjen, hittade kläder tills jag ska fira min födelsedag och lite annat skit. Lyckat o inte ens få vara hemma när man själv fyller år, haha! Men aja.. :)


Okej.. Den första tröjan köpte jag för kanske en vecka sen, men ändå..





Köpte oxå lite underkläder o så, men haha! :)

Imorron blir det nog o va hemma o plugga, vilket jag skulle ha gjort idag som inte blev av. Men så äre typ alltid, så får väll försöka ta igen det imorgon om jag orkar.

Mot kvällen drar jag mig in mot stan för att kolla lite kläder där + sola hade jag tänkt, lite brun innan skolan på måndag kan man juh vara. Sen hämtar väll mamma mig o så drar vi o hämtar mat o åker hem o käkar. Tror det får bli nått asiatiskt grejjs. Farmor käkar nog här oxå då tror jag.

Ska chilla med livet här framför datan ett tag till nu tror jag, sen blir det sängdags och natti för min del! :)
Hejjs.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: