Mot Cajsa!

*Tjenixen..*

Sitter här framför datan just nu, o ska snart dra mig mot farmor o käka lunch. Sen hem till Cajsa, o vi ska väll ut o fota lite hade vi tränk tror jag. :)

Kvällen igår va chill. Träffade Jonte o hans flickvän Nathalie. Jätte trevlig! Sen kom Sebbe en stund oxå, o shit va länge sen man träffa han asså. Inte träffat han på typ 3 månader tror jag? Haha aja, igår blev det av iaf.

Min frukost idag har bestått utav marabou digestive chokladkaka. Jäkla nyttigt! Eller..?

Inatt började dessutom mitt Comnviq fucka sig totalt. Ingen mottagning, ingenting funkade, kunde inte ringa, inte skicka sms o internet funkade inte heller. Höll på o dö den där timmen asså. Precis då man hade värsta konversationen med en idiot oxå, typ. HAHA! Aja.. Skitsamma, nu lever jag iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: