Nationella prov..

.. Hade jag imorse, inte kul! Men tror det gick bra! :)  Bara gjort första delen i Svenskan än så länge så.
Hade rast den och matte efter det i 30min, för vi fick kortare lektion. Sen drog jag hem, eftersom jag är sjuk. Va igår oxå, men kände mig tvungen o va med på förberedningslektionerna för provet, så va juh lika bra.

Tror jag blir hemma imorron oxå, sen får vi se om jag orkar med uppsatsen i 3timmar på torsdag. Annars får vi väll se hur det blir med den. Har typ feber, ont i huvet, ont i halsen och är förkyld. Sen har jag fortfaraden grymt ont i ryggen. Ingen aning om varför, men det kan vara för att jag ramlade när jag gick ur bilen i torsdags typ. Ååh, orkar inte. Haha, men aja..

Ska väll sova snart tror jag iaf, även fast jag sov från halv 2 till halv 5 idag på eftermiddagen när jag kom hem typ. Men det var skönt, för jag är juh somsagt sjuk.

Ska nog sociala mig lite till, eller så smsar jag bara. Får se! För jag är trött iaf, hehe.

Ha en fortsatt trevlig kväll iaf! /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: