Nyss vart ute på en promenad

För det är så sjukt underbart väder, även om solen snart är borta nu. Blåser väll lite oxå, men ändå.

Imorrron äre skola iaf, inte kul! Och jag har inte ens rört plugget idag som jag skulle. Ligger ca 45 uppgifter efter i matten nu, och har prov på tisdag, men borde kunna lyckas med VG iaf, eftersom man är så duktig. (a) Haha, eller..?

Ligger just nu här med datan på magen i sängen iaf, o dricker cola, tjock som man är. Och väntar på att Konttoret ska börja klockan 20:00 ikväll. Haha, vilket liv. Haha aja.. Men vi får se vad som händer fram tills dess. Blir nog antagligen bara att sociala sig lite på msn med folk kanske. Eller fixa en sån där lista med frågor jag kan svara på och lägga upp här? Hmm.. Ska se om jag hittar nån.. :)

Aja..

Bild från nyss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: