Sjukt trött

Ligger typ i sängen just nu med datorn och håller på o somna, även fast jag sov 10 timmar inatt. För jag gick upp vid 10. Eftersom jag började halv 1.
Hade två lektioner, Spanska och hemkunskap. Men det gick as bra. Sen tog jag bussen till farmor o mötte pappa där så vi fikade och lite så bara.

Åkte hem med pappa o käka, och nu har jag suttit o pluggat Spanska i nån timma snart tror jag. Kom på att jag ska skriva en uppsats imorgon om framtiden. Haha, kommer bli rätt katastrof asså. Men aja..
Har dessutom bara prov hela dagen imorron. Först nationella uppsatsen som jag missade när jag av sjuk. Så den tar ca 3 timmar, sen har jag Spanska provet, efter det Engelska redovisning/prov på min bildlektion och efter det fysik prov. Fysiken kommer garaneterat gå åt helvete, men vad gör det om 100 år?
Slutar iaf halv 4 imorron, så tror jag drar till stan o solar då. Olivia skulle egentligen med, men vet inte om hon kunde längre så isåfall får jag väll tagga själv om jag orkar.

Ska iaf som sagt sova snart, för jag är sjukt trött. Ingenaning om varför, men skulle va soft o somna typ direkt. Men aja..


Katastrofad bild från imorse, bytte dessutom tröja igen efter att jag tog bilden. Haha!
Men aja.. Mina tapeter är fina iaf, så kolla på dom istället! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: