Sjukt trött!

Sitter just nu i sängen och har gjort det ett tag. Hunnit kolla på Familjen annorlunda och lite så oxå bara, rätt kul program faktiskt. Så brukar förja det. Haha, men aja..

Skolan va väll rätt bra idag. Började 08:45 och slutade 14:00.
Tog bussen till Torshälla, träffa Jonte en snabbis o snacka lite bara och gick runt. Sen gick jag hem därifrån. Så fick mig en promenad på ca 6km, tog ca 1 timme, så lagom tid oxå. Inte fel!

Imorron har jag vanlig skoldag iaf. Engelska redovisning på morgonen tror jag, även Spanska prov eftersom jag va sjuk i fredags. Tror jag får köra både Spanskan och Engelskan på samma lektion. Så rätt chill ändå faktiskt.

Onsdag blir annorlunda. Börjar halv 11, och ska vara i skogen då typ. Har något äventur som handlar om Andra Världskriget, så kommer bli jagade i skogen av våra lärare i skolan. Haha helt cepe. Både på för/eftermiddagen mellan ca 10:30-15:00, sen paus till 17:30 för att då vara i skogen när det är mörkt till klockan 22:00. Haha, kommer bli helt sick. Ska typ fixa uppdrag o massa shit. Kommer inte få ha mobil heller på hela dagen när vi ska göra det där, så om man går vilse är vi juh typ helt körda. Haha, så det får fan inte hända! Men aja..

Ska iaf fortsätta kolla tv:n nu, sen ringer väll en fin person mig snart från Södertälje efter att han hade tränat typ. Uuuhii, länge sen man snacka faktiskt! :) Aja..

Ha en fin kväll! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: