Slutat skolan för ett tag sen.. Kl. 22 lixom!

Så det är grymt skönt att vara hemma kan jag meddela!

Hade sjukt kul ute, och man fick typ värsta paniken när man blev jagade av "vakterna". Lyckades med att springa över E20 ett antal gånger, lacka ur på gruppen för att dom inte lyssnade osv.. Haha, aja! Vi failade typ på allt, men spela roll lixom.

Skönt blir det att börja halv 1 imorron iaf, så har bara Spanska och hemkunskap då. Sen slutar jag klockan 15:00..
Får se vad jag hittar på då. Antingen så drar jag och solar med Olivia eller så drar jag till sjukhuset o hälsar på farfar <3 Får se.. Eller hem o pluggar bara. Har juh fysik prov på fredag, och det kommer INTE gå bra. Kommer få IG, och då är det mitt första prov jag lyckas få det på förutom ett i Engelskan på tre fucking år. Okej.. Spanskan igår gick inte helt okej.. Men ändå lixom!

Ska nog snart sova iaf, för ska upp runt 10 imorron. Duscha, fixa mig osv.. Är dessutom as trött från dagen oxå. Men har fått bra motion och friskluft! :)

 

Godnatt/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: