Snart käka!

.. För jag är hungrig som en varg, typ! ;o Aja..

Har iaf fixat massa grejjer med nån sak till skolan i tekniken iaf. Så det kommer bli as bra! Finfint betyg kan man juh hoppas på oxå, haha! ;D

Ska snart käka iaf, kyckling o potatis nått sånt typ. Mamma fixar, så det blir as gott! :) Sen ska jag hoppa in i duschen, fixa mig och sen kolla runt lite mer här kanske. Blir sedan att dra sig mot mina kusiner med familjen, men innan det till nån blomaffär, sen till Jula tror jag eller K-rauta. Får se vad det blir, kanske båda. Haha!

Måste även skicka in mina gymnasieval. För jag har bara skrivit i dom ännu, så ska nog skicka in dom idag oxå! Hehe..

Men nu ska jag sociala mig lite, o sen gå ner till köket o käka om typ 15min eller nått!

Ha en trevlig kväll!
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: