SPORTLOV!

Sitter just nu i min säng o snackar med lite folk på msn o smsar lite. Kollar även runt på fb, men hade tänkt sova snart för jag är sjukt jävla trött.

Dagen har väll gått rätt fort, det gör den alltid när man har prov. Först nationella i Svenska i 3timmar, uppsatsen ni vet. Hade efter det Spanska prov, skulle skriva en uppsats där oxå om min framtid. Lunch efter det, och gjorde min Engelska redovisning då. Sedan bild, var duktig och gick 15min tidigare till lektionen oxå, sedan fysik prov. Det gick faktiskt jävligt mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra oxå. Så jag är riktigt nöjd! Fick sluta tidigare oxå, eftersom jag blev klar med provet tidigare. Så jag slutade ca 14:40.
Men nu har jag iaf sportlov åtminstone! Så har bestämt mig för att gå MINST en promnenad på 40min/dag, och då ska jag inte gå sakta, utan jag ska gå fort!

Tog bussen till stan efter skolan iaf och gick till Nyfors. Solade 20min sen gick jag tillbaka till stan o tog bussen till Torshälla. Mamma hämtade mig där med bilen, och jag drog hem o duscha.
Pappa o farmor kom sedan hem runt 19 så då käka vi köttfärspaj o sen har jag bara suttit här o lyssnat musik o chillat med livet och smsat med lite trevligt folk. :)


Inte bild från idag.. :)


Cepe bild från skolan.. :P


Yeah..







Lite bilder där för jag inte har något vettigare att komma med..

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt iaf!
/M

 


Kommentarer
Postat av: william

söta bilder:3



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt sagt:D

Och säg gärna vad du tycker om min "Trapped in the woods" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-19 @ 19:32:04
URL: http://funnyones.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: