Tisdag!

*Godkväll!*

Sitter här framför datan o lyssnar just nu på musik.
Har pluggat för ett tag sen, både Engelskan och historia så är rätt nöjd med mig själv nu. För nu kan jag det jag ska, för idag iaf. Blir o fortsätta med historian imorron. Ååh.. Men så äre!

Håller iaf på o somna just nu, för jag sov verkligen inge bra mellan natten från igår. Somnade typ klockan 6 igår kväll, så hann inte plugga ett skit på matten som jag hade prov på idag. Men det gick bra iaf. Sen vaknade/somnade jag hela kvällen tills klockan va 11 typ, då låg jag vaken till typ 3 på natten/morgonen. Sen gick jag upp 6, jävla trevlig, men aja..
Så ska sova så fort som möjligt nu!

Imorron blir det iaf att träffa Jonte efter skolan somsagt, och sen får vi se vad vi hittar på. Måste iaf hem o plugga mer mot kvällen så blir nog inte ute så länge. Men vi får se.


Cepe bild från förra veckan! :)

Godnatt /M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: