Trevlig dag igår, typ! :)

*Godmorgon..*
Kanske inte riktigt är morgon men iaf..

Dagen igår va rätt nice iaf. Vaknade rätt lagom, va hemma själv tills lunchen (vilket jag hade glömt då jag gick o letade efter min brorsa i heeela huset överallt), pluggade lite, drog mig mot stan för o kolla lite kläder + solade, hämtade mat från Spicy Hot och Ming så tog hem o käkade med familjen, drog sen till stan igen till en polare o kolla lite film o tog några öl o så bara, sen drog jag hem runt halv 1 typ. :) Haha iaf, pappa hämtade mig på stan o då kommer det nått jävla fyllo o går in i mig. Haha, gulligt lixom! :) Aja..

IDAG ska jag plugga, men det säger jag hela tiden och så blir det inte av. Men har insett att jag kanske måste börja nu. Hmm.. Svenska prov första dagen efter lovet på måndag, matte prov på tisdag, två Engelska redovisningar på onsdag, Spanska prov på torsdagen och historia prov på fredag. ÅÅH, ät mitt huve! Kommer nog lyckas med alla utom historian. Haha, typ jobbat om Andra Värsldskriget i ca 3,5 månader kanske, och jag kan inte ett skit. :) Men så äre,.. Kommer aldrig lyckas lära mig sakerna heller, även fast det är intressant o kul. Det vill inte fastna i mitt huvud lixom.

Avslutar inlägget med lite gamla bilder.. :)