Tv time..

Suttit och kollat premiären av "Kontoret" på 4:an, med Ove Sundberg. Verkar faktiskt rätt kul, haha! Lättittat lixom, så man behöver inte anstränga sig. Satt även o kollade på Time Out, o nu är det Wallander - Vålnaden, så tror jag ska se den oxå om jag orkar.

Skola imorron för min del iaf, så vi får se vad som händer efteråt. Tror nog jag måste hem o plugga för har massa prov framöver. Inte kul! Dessutom missat uppsatsen i nationella i Svenskan. Ååh, sug! Men aja.. Har gjort klart hemkunskaps-uppgiften iaf. Så det är bra, tog ca en timme, haha.

Ha en fin kväll iaf! /M


Kommentarer
Postat av: amandagustafsson

har frågestund på bloggen just nu, så skulle vara jätte tacksam och du ställde några eller hur många frågor som helst om vad som helst! :)

förlåt om du inte vill ha sånna här kommentarer /:

2012-02-12 @ 22:09:29
URL: http://amandagustafssonn.blogg.se/



Postat av: Emilia - 16 år och snart mamma.

Vilken fin header, har du tagit alla bilder själv? :)

2012-02-13 @ 17:42:21
URL: http://eemijji.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: