#10 ~ Mitt 2011








Bakade hemma hos mig med Sebbe & Jonte. En av dom roligaste dagarna i mitt liv tror jag!


Va ute på vandring på Sörmlandsleden med klassen. Jag och Olivia är juh bäst, haha! Vi gick 1mil istället för 8km. Lite fel kanske..!?










Fotade dessutom, och kan säga att jag blev jäkligt nöjd med bilderna där faktiskt! :)

Va lite nyttig och käkade fruktsallad oxå, plus att jag lyckades måla en tavla. Haha, fulaste någonsin! ;)


Va oxå med Nour i skolan, och hon lekte hund! ;D


Pappa byggde dessutom en fet pool här hemma, så det blir att köra på semester hemma i sommar asså med feta grillkvällar med vännerna! ;)


Köpte oxå finfina skor, plus att knappen på min dator pajja.. "/

Hade oxå nattorientering med skolan, bilden där togs samma dag! :)


Olivia fick bli en katt på halloween i skolan oxå, haha kul vare! :)

Oxå bakat fina kakor! :)


Kommentarer
Postat av: Steffi

http://stephies.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment klicka där och läs mer om hur du kan känna väldigt snabba pengar på din blogg på ! :)

2012-01-10 @ 20:08:07
URL: http://stephies.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: