#12 ~ Mitt 2011


Gick 5km hem efter skolan, frivilligt. Duktig som man är, yeye! ;)


Fick se den första snön komma här, i december! :)


Chill kväll hemma hos Olivia med lite folk. Haha, en hög av människor där! :)


Käkat mängder av tuggummi. Helt sjukt! Tror jag har lagt runt 2000:- på det asså. Mitt skåp i skolan är fullt av tomma paket. Kan komma med bildbevis sen! ;o


Bakade pepparkakor, men dom blev mjuka. Haha! Total fail.. :(


Firade nyår med Cajsa & hennes familj + lite annat folk! Även julafton med familjen + farmor & farfar.. :)

Kommentarer
Postat av: william

fina bilder:D



SV; naw tackar så mycket:D Så snällt:3

Och vad tycker du om mina "At the ice lake" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-12 @ 18:53:42
URL: http://cookieboy.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: