14/1-12

Vaknade rätt tidigt idag, för ett antal timmar sen. Så har hunnit käkat frukost och lite allt möjligt så snart ska jag gå ut o hjälpa mamma o pappa o fixa lite ute här hemma. Pappa fixar med poolen, mamma fixar några träd och jag ska väll lägga in massa ved i nått hus. Så det tar väll max 1 timme kanske. Men har juh telen så kan juh smsa o så samtidigt! :)

Har annars inga planer alls för idag, ska väll bara va hemma o chilla sönder inför skolan på måndag. Men skulle juh kunna ta tag i lite Spanska oxå, så man kan lyckas få sitt MVG tills sommarlovet. Skulle va jävla nice! Historian glömde jag iaf i skolan, så kan inte plugga den åtmistone. Kan typ inget om Andra Världskriget, och vi har hållt på med det i snart 3 månader typ eller nått, haha. Lyckat lixom. Men aja.. Får väll hoppas på G!

Hör väll av mig senare kanske eller nått, för nu ska jag byta om och sen gå ut o "jobba" haha. Så ha en trevlig dag! /M


Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin blogg!

2012-01-14 @ 18:12:43
URL: http://ebbaafeldt.blogg.se/



Postat av: Tess -Kervefors Foto & Media

Vilken fantastisk himmel!

2012-01-20 @ 13:52:42
URL: http://kervefors.se/blogg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: