17/1-12

*Tjenixen..*

Sitter här just nu efter en låååång dag i skolan! Fast nu har jag vart hemma rätt länge iaf.

Imorgon blir det iaf skola som vanligt.. Kanske stan på morgonen på sovmorgonen med Emilia om hon inte taggar till sin lektion? Nour och Olivia kanske oxå skulle med.. Till donken, yeye.. Fast bara äckligt shit där, så jag käkar inte men ändå. Standard typ! Aja..
Skola som vanligt sen iaf, för jag börjar halv 10. Skönt! Sen blir det stan igen till umo, och fixa lite saker. Sen ska jag tillbaka till skolan och ha mattelektion, men lyckas slippa Svenskan iaf. Lite åtminstone! Haha.. Sen får det nog bli att tagga hem efter skolan tror jag.. Eller vi får se!

Ska iaf ta tag i plugget nu! Massor att göra. Inte kul! Men så äre iaf..

Ha en trevlig kväll! /M

Nån konstig bild från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: