Aaah, inte haft tillgång till dator sen igår morse! ;o

*Tjenixen!*

Uppdateringen här har vart riktigt jävla dålig, om man nu ska uttrycka det så. Haha!
Inte lyckats ha någon dator sen igår morse typ, för igår när jag hade tänkt blogga, somnade jag efter skolan. Sen bråkade jag lite med pappa. Så då tog han den ifrån mig, men nu är den tillbaka iaf!

Inte sovit bra alls inatt iaf. Somnade klockan 7 igår kväll och vaknade halv 2 på natten och låg vaken till 6 tills jag skulle gå upp o duscha och så innan skolan. Fixade mig typ inte alls, bara fönade håret, sen käkade jag frukost och taggade till bussen vidare mot skolan!

Träffade Emilia på bussen, så vi drog till stan till donken sen och där käka hon sin frukost som fick bestå utav pannkakor och varm o'boy. Anders va även med oxå, så han fick dricka kaffe, haha! Sedan vidare tillbaka till skolan till halv 10 då jag började och hade lektioner fram till halv 4. Tog då bussen till stan igen med Olivia och Emilia och gick till Nyfors för att sola, och käkade även efteråt på stan. Sen till Torshälla och vidare hem med Emilia, så har nyss skjutssat hem henne, så nu sitter jag här i sängen och ska snart hoppa in i duschenoch efter det käka en macka eller nått när brorsan kommer hem från Zero efter att ha vart o cyklat BMX! :)


Wäääh, haha!

Haha aja, uppdateringen ska bli bättre nu iaf när jag har en dator igen. Så ska försöka vara duktig o blogga innan skolan varje dag oxå! Om jag hinner dvs..

Ha en fortsatt trevlig kväll iaf! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: