Angående kommentarer..

Ni vet kommentarer som typ "allt bra?", "vad gör du?", "vad händer imorgon?" osv..? Jag vet inte om det bara är jag, men jag tycker det är rätt konstiga kommentarer om jag ska vara ärlig. Det har juh oftast inte ett skit med inläggen att göra, utan folk skriver det mest för att få besökare till bloggen. Jag hade tillexempel skrivit ett inlägg, där jag skrev att allt va bra, och sen får jag en kommentar i samma inlägg där en person frågar om allt är bra? Asså, då läser juh folk inte ens? Så från om med nu, har jag bestämt mig för att sluta svara på sånt! Visst.. Man får fler besökare då, men jag vill inte ha besökare. Jag vill ha läsare! För enligt mig är det inte samma sak.

Haha men ah, jag tycker det är rätt konstiga kommentarer åtminstone. Men ni får väll tycka vad ni vill lixom! :)

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll iaf! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: