Dålig uppdatering idag, jo jag vet!

Men.. Jag har inte vart hemma heller, typ..

Fick skjuts av pappa hem till finaste runt halv 3, så va hos han typ 3. Nästan 3 mil oxå så tar juh en stund. Kollade lite film  o snacka mest, sen fick vi skjuts in till Skiftinge av hans syrra o hennes kille.
Sa hejdå till min finaste vid Ica Maxi, sen gick jag hem till min Munk, Olivia, och chillade där ett tag. Käkade korv med bröd, snackade, o sen drog vi ut med deras hund lite och sen gick vi till Ica Maxi o köpte godis o dricka. Tjock, men så vare!
Men drog hem skapligt sen strax innan halv 10 så har vart hemma ett tag nu!

Moffade godis & dricka var det ja..



Sitter just nu i sängen och funderar på att lägga mig och sova snart. Är as trött för jag sov bara 5 timmar förra natten, inge bra! Men så blir det ibland. Va juh tvunggen o gå upp rätt tidigt så. Men aja..

Vet inte vad som händer imorron heller. Tror inte det händer så mycket alls faktiskt, men vi får väll se.

Säger godnatt nu iaf, så hörs vi väll imorgon! /M









Lite gamla bilder där oxå, för har ingetnytt att se typ..