Dålig uppdatering, jo jag vet..

.. Och det är inte bra, men så äre!

Dagen var bra till en början, ända tills bildlektionen innan lunch. En idiot i min klass stänger ut mig så jag inte får jobba på lektionen för att höja mitt betyg och sen på fysik lektionen beter sig folk som om dom gick i 3:an o kastar iväg ens grejjer o massa saker. Fattar inte ens hur folk tycker det är kul? Sen att dom ska vara så jävla uppkäftiga gör juh saken bara värre, så jag tagga därifrån. Får juh skolk, men vafan.. Palla sitta kvär där lixom.

Drog iaf till stan o solade med Emilia och Olivia. Chill! Sen tog jag och Olivia en milkshake inne på donken. Hade inget o göra, och tyckte det va en smart idé. Drog vidare mot Åhlens o köpte lite saker där sen väntade jag på att hennes buss skulle komma, då jag drog vidare mot min frisör för att vänta på mamma som färgade håret där.
Tog bilen mot Tuna Park då, och hitta lite saker o köpa där. Sen mot Torshälla för att hämta kebab + pizza för att käka hemma.

Skulle juh somsagt baka oxå, och det gjorde jag klockan 21 på kvällen. Kan säga att det blev helt åt helvete, så nu har jag ingenting fixat alls tills imorron i skolan. Orkar fan inte dra dit heller, och tänker inte göra det. Mamma lacka ur totalt på mig, och antar att pappa oxå kommer göra det när han kommer hem för han är ute med jobbet just nu någonstans. Hmm.. Känner på mig att det här verkligen INTE kommer sluta bra asså. Men jag ska iaf inte ställa nån väckarklocka tills imorgon kan jag meddela!

Nu ska jag iaf avrunda tror jag, men några bilder kan ni juh få. Kan dessutom slänga in ett inlägg med det jag köpte stax! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: