Fick sluta tidigt idag!

*Godkväll!*

Hade tänkt att blogga när jag kom hem från skolan idag, men jag hann skrivia in rubriken och sen somnade jag nästan direkt. Haha, lyckat!

Aja.. Fick iaf sluta klockan 13:15 för jag hade ingen hemkunskap. Så det va en kort och skön dag om vi säger så! Så pappa skjutsade hem mig då.

Har inte gjort så mycket mer idag. Typ duschat två gånger, haha, käkade kebab nyss och bara sovit i stort sätt. Vet inte varför, men jag är trött hela tiden. Är trött fortfarande lixom! Inte kul, men ligger efter med sömnen hur mycket som hellst och det tar mer än dubbelt så läng tid att sova ikapp det man har missat har jag lärt mig! Så det är illa..

Ha en fortsatt trevlig kväll! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: