FREDAG ;D

Ohfan snart skola igen då och tillbaka till verkligheten på Tisdag. Kan säga att det verkligen inte blir kul alls! Men så är det! :)

Vaknade vid 10 idag, pga. väckarklockan. Inge kul, men ibland måste man. Fast insåg sen att jag kunde juh ändå ha sovit tilll 12 kanske åtminstone? Hade vart skönt faktiskt, för somnade inte förrän runt 5 imorse. Men aja..

Ska iaf snart hoppa in i duschen och sedan fixa mig lite iaf. Orkar inte typ, men ändå. Haha! Sen blir det att dra mig mot min finaste! Så blir säkert bara o kolla film eller nått då, men det blir bra!

Hör väll kanske av mig senare, vi får se! Vet inte hur länge jag blir borta heller, Det beror på om jag hänger med dom ut ikväll, annars blir jag väll hemma skapligt tidigt åtminstone! Skulle nog behövas, för håller på att somna redan nu. Haha, lyckat lixom! Eller inte..


Ha en fortsatt bra dag! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: