Godkväll!

Hamnade framför datorn igen nu, haha! Eller har väll suttit här ett tag men ändå..

Kvällen har vart finfin! Följde med pappa till Ica Maxi och handlade mat, sen åkte vi ner till stan och beställde mat på Spicy hot och tog med hem för mamma är borta någonstans så blev bara jag, brorsan och pappa. Men maten var jättegod! Sen har jag även pratat med finaste, och han gör mina dagar perfekta! (a)

Ska väll snart sova kanske, måste typ upp runt 10 om jag ska hinna käka, duscha och fixa mig typ. Pappa skulle sen skjutsa hem mig till min finaste, och sen ska jag väll va där tills kvällen nångång, då vi skulle ner till stan för att träffa lite folk och hitta på nått kul o göra. Om jag orkar, annars taggar jag hem då bara, men det blir säkert trevligt!


Dålig mobilkamera kvalité..




Har även insett vad problemet är med min mobil. Den är somsagt väldigt seeg, och jag tror det beror på alla sms i konversationerna!

Haha finfint lixom! ;D

 

Ska va lite social på msn och facebook nu, så ha en fortsatt trevlig kväll! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: