Godmorgon..

Vaknade hyfsat tidigt idag och har redan käkat frukost, så dagen kommer bli lång! Men skönt det oxå ibland! :)

Ska iaf gå ut o fixa lite mer med veden som mamma o pappa fixa igår, så lite snäll kan man juh vara. Sen ska jag fota lite oxå tänkte jag. Helt totalt brist på bilder just nu kan jag meddela! Illa.. Men ska försöka få lite ändring på det idag förhoppningsvis.

Annars har jag inga planer alls typ, ska läta mobilen få va i fred iaf. Måste sluta smsa o snacka i telefon hela tiden. Det kan juh inte va hälsosamt lixom? Men aja.. Haha!

Kan juh hoppas på en fin dag iaf, så ni får ha det bra där ute! /M


Kommentarer
Postat av: kevin,isabelle,felicia

ftt fina bilder :O

2012-01-15 @ 16:49:13
URL: http://niggasaywhaat.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: