GOTT NYTT ÅR!

.. Säger jag lite såhär efteråt, haha! :)

Hade en trevlig kväll i Skogstorp igår, så medans alla va ute o festade satt jag o spelade Wii med lite kul folk. Haha, duktig som man är? ;)
Nerå.. Men nästa år blire o röjja totalt, så man kan juh spara sig tills det?

La mig runt 3 inatt hos Cajsa, så kom hem för ett tag sen för mamma fick hämta mig. Åt jättegod mat och hade trevligt bara! Sen gick vi ut o smällde alla raketer. Bästa i hela området hade vi juh oxå såklart! ;)

Kan även säga att jag verkligen inte tog några bilder igår heller typ. Hade inte tid med sånt, fast kanske borde ha tagit mig lite tid.. Iaf så skulle jag fota fyverkerierna, men det gick åt helvete. Så blir typ inga bilder från det! Borde ha använt mig av den lilla kameran istället som för två år sen, för då blev bilderna grymma!

Men nog om det!


Så jävla sämst bild så det är inte sant, haha! Men aja..



Är hemma nu iaf somsagt och har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Men ska väll hoppa in i duschen om ett tag kanske om jag inte gör det ikväll, och så måste jag packa upp väskan oxå. Annars kommer den ligga där helt ouppackad i typ 2 veckor eller nått, och det gillar vi inte!

Kommer även upp ett inlägg varje dag nu dom 12 första i Januari om mitt 2011 i jättekorta beskrivningar, som tidsinställda inlägg, gjorda för ett antal veckor sen. Så ska kanske lägga in lite mer saker i December nu, om jag orkar. Haha!

Ha en fortsatt trevlig dag iaf! /M


Det har även börjat snöa här i Eskilstuna igen, så det får bli en gammal snöbild från 2010 tror jag, från när jag va ute o gick en promenad! :)