Hatar när man inte hittar saker..

För ett tag sen. Kanske en och en halv vecka eller något liknande la jag 3 olika usb minnen någonstans här hemma, för jag tyckte den nya platsen jag la dom på va mycket bättre än den gamla.
Problemet nu är bara att jag har totalt glömt bort vart jag har lagt dom, och det är typ lite katastrof. För dom har juh vart borta ett tag nu.

Jag vet inte, men det här händer mig rätt ofta när jag flyttar på saker. Häder det er oxå? Att ni glömmer vart ni lägger saker?
Man tycker att stället är as bra, sen helt plötsligt kommer man inte ens ihåg det. Åååh, blir så jävla irriterad på det här! Skulle flytta över filmer från min gamla dator istället för att ladda ner dom igen, men det går juh fan inte nu. Haha, aja.. Får väll fortsätta leta på typ!



Pappa sa dessutom åt mig igår att jag skulle damsuga mitt rum, och har glömt bort det totalt. Så får bli att göra det nu, och vem vet.. Kanske lyckas hitta de där förbannade usb minnena då? Hmm.. Kan juh alltid hoppas, men har svårt att tro det.



Trevlig kväll åtminstone! /M