Hemma från en dag ute på isen!

Haha typ så ja..

Va juh iväg och skulle pimpla med skolan på vååran friluftsdag. Hmm.. Ah, värsta kul lixom! ;) Fast..? Neh inte riktigt.. Men mycket bättre än en promenad på 2 timmar som förra året typ. Fast gick ändå i 40min nyss, för orkade inte vänta på bussen i en timme. Så nu är jag hemma iaf, och har väll vart det i en halvtimme snart kanske.

Sitter iaf här just nu o lyssnar musik och käkar en påse med gott & blandat. Eftersom jag har vart duktig idag tycker jag! Igår oxå för den delen, för då gick jag oxå i 40min faktiskt! :)

Nu ska jag iaf fortsätta sociala mig lite med folk på msn och sms. Sen så får vi väll se vad som händer. Skulle behöva plugga en hel del faktiskt! "/

Tjockt..

 

Från i onsdags.. :) Tröjan ska va röd.. Inte rosa som på bilden, men ljuset va konstigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: