Hemma från skolan nu!

.. Men har vart det ett tag, så nu ska jag väll föröka ta tag i plugget som jag har sagt rätt länge nu. Hehe, men har insätt att jag verkligen måste göra det nu. Har massa Engelska tills imorron, för jag gjorde inte den idag. Sen har jag matte och teknikprov på torsdag, för jag va sjuk innan jullovet. Så skulle få chansen att kunna höja mina betyg lite till, så det är fint! Sen har jag även massa Spanska till både torsdag och fredag. Så det är bara att kämpa på typ!

Hade även tänkt gå ut o fota lite, för min blogg har blivit lite tråkig, hehe. Typ inga vettiga bilder lixom. Bara massa ego grejjs. Usch på det! Men så äre ibland, haha!

Imorron börjar jag iaf halv 10. Så det blir att dra sig mot stan till 8. Möta Anders i Torshälla först, sen ta bussen med honom o möta upp Jonte, Emilia och Olivia på stan. Sen mot donken! Haha, standard typ. x) Men måste ge Jonte hans pengar, så oxå lite därför typ. :) Men aja.. Sen slutar jag iaf halv 4, som vanligt typ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: