Konstnär när man va liten? Haha!

Haha rätt kul.. När jag satt o rensade genom lite gamla saker med pappa här om dagen så hittade jag lite gamla bilder jag hade ritat när jag va liten. Haha, asså.. Det ser juh rätt kul ut!


Haha ah.. Ser juh jävla fint ut lixom..! ;) Typ en fisk med hjul eller nått..? Ne, jag vettefan.. Har typ inget o säga så det fick bli ett konstigt inlägg nu!



Ligger iaf här i sängen just nu på mage framför två laptop's och kopierar över filmer från den gamla till denna nya. Så det är nice! Men de tar juh tid eftersom runt 100 filmer inte får plats på en usb lixom. För jag lyckades faktiskt hitta dom när jag letade lite till! ;)  Men smsar även med min finaste sötnos! ♥


Ser ut sådär här just nu iaf..

Men aja.. Hade väll tänkt att lägga mig skapligt åtminstone, så ska väll snart gå till garderoben o leta fram lite kläder tills imorron, för då slipper jag det då. Även om jag brukar byta till något annat på morgonen iaf. Haha, men så äre!

Säger godnatt nu till er som läser iaf, och så hörs vi väll imorgon! Men uppdareringen blir sämst när jag är i skolan för slutar typ halv 4 varje dag. Men kanske lyckas blogga från appen i iPoden!


Gamal mobilbild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: