Ojsan, länge sen nu..

.. Kanske dags att uppdatera nu eller? Hmm.. Ja! Har faktiskt fått flera klagomål om detta, och då äre illa på riktigt!

Min helg har vart fin! Blev att dra mot Malmköping på lördagskvällen, så va hemma hos Jonte runt 8, sen drog vi till skogen runt 9, halv 10 nångång.
Chillade med livet där framför en mysig brasa, och bara snackade med han och hans pappa. Sov runt ca 2 timmar bara, eftersom det va hyfsat kallt. Men ändå rätt skönt vid elden så man frös inte så mycket. Men det va -10 grader vid klockan 6 på morgonen, så då vaknade jag efter mina 2 timmars sömn. Inte kul, haha!
Fick skjuts hem senare strax innan 13 igår eftermiddag, så när jag kom hem somnade jag nästan direkt och vaknade runt halv 7 på kvällen. Så hade lite svårt att somna inatt, men lyckades runt halv 2 iaf. Hehe.

Idag har jag iaf bara vart i skolan. Slutade 14:20 så då tog jag bussen hem, för jag skulle plugga. Men har ännu inte börjat, haha! Lyckat lixom.. Har dessutom två redovisningar i Engelska muntligt imorron, och har knappt börjat plugga ännu, perfekt lixom! Men aja.. Får väll försöka med att göra det bästa av situationen.

Imorgon är det iaf tisdag, och då slutar jag halv 4 typ. Blir nog att dra till stan efter med Olivia och sola, och sen får vi se vad som händer. Kanske drar till Subway o käkar eller nått. Annars så ska jag väll träffa "R". Inte träffat han sen typ början av December, sååååååå.. Kanske på tiden, ja!

Ha en fortsatt trevlig kväll! /M


Nån bild från förra veckan..


Olivia & Tahlel på friluftsdagen i fredags, haha! :)


Bild från i lördags kväll/natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: