Pluggat i ca 4 timmar nu!

.. Duktig som man är! ;)

Aja..

Just nu sitter jag iaf här framför datorn och socialar mig med lite folk, men annars händer det väll inte så mycket. Rätt seeg söndag i allmänhet! Men annars har det väll vart bra. :)

Imorron är det iaf skola igen, så jag börjar 08:20 och slutar 14:20, så det är perfekt! Så vi får se vad jag hittar på då, men tror jag ska dra ner till stan och fixa lite saker med Olivia. Sen får vi se om det blir att sola oxå, kanske. Men jag vet inte ännu.

Ska iaf lägga mig i sängen framför datorn nu, för just nu sitter jag vid skrivbordet och det är inte alls lika skönt. Kan dessutom kolla på tv från sängen oxå, mycket bättre! Så vi får se om jag hör av mig senare, annars blir det innan skolan imorron om jag hinner! Eller när jag kommer hem annars från stan/skolan. Nått sånt ja! Haha!

Ha en fortsatt trevlig kväll åtminstone! /M