Riktigt dålig natt!

*Hejsan!*

Inte sovit bra alls inatt! Somnade runt 21:45 och vaknade igen klockan 00:45. Sen försökte jag somna om, men det va omljligt, så tillslut gav jag upp vid kvart i 4 och spelade spel på mobilen istallet och när klockan var 6 kollade jag på Bolibompa! Haha, inget liv lixom.. Men aja..

Lyckades iaf käka frukost med mamma och pappa klockan 06:30 imorse ungefär, så snart ska jag gå ner och göra pizza till mig och brorsan som middag! Gott, typ..


Fint lixom..

Ha en fortsatt trevlig dag iaf! För mig känns det som att klockan är halv 10 på morgonen. Men insåg precis att den var kvart i 3 typ. Hmm.. Lyckat, or not..

Kommentarer
Postat av: elin

hejsaan! fin blogg, kolla gärna på min oxå, komentera gärna om du vill

kram.

2012-01-04 @ 20:16:33
URL: http://elindnlsn.devote.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: