Sista Januari

Har för ett tag sen gjort mackor som jag käkade. 4 rostade fick det bli, haha. Jag är inte tjock, jag är bara biff! ;)



Har faktiskt vart duktig och pluggat på Engelskan tills imorgon, gjort mina gymnasieval (1. Teknik, 2. Naturvetenskap) Sen fick jag lite hjälp med idéer av pappa till nån maskin grejj jag måste bygga på tekniken i skolan. Tror det kan bli jävla bra faktiskt! :)

Nu sitter jag iaf här i sängen, och ska snart kolla min Wordfeud tror jag. Haha, va faktiskt ett tag sen! :) Sen får vi se vad som händer, men ska väll sova om ett tag oxå tror jag. För jag är trött och måste upp tidigt till skolan imorgon som vanligt eftersom jag ska träffa lite folk innan skolan oxå. Haha, inte helt normalt kanske. Men så äre iaf!

Jag säger iaf godnatt nu! ♥


 


Wild Ones - Flo Rida ft. Sia

Kommentarer
Postat av: Linn

Fina bilder! :)

2012-02-01 @ 14:01:07
URL: http://cheeckout.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: