Trött som en.. Jag vet inte vad!

Sovit 3 timmar inatt, och kan säga att jag verkligen ångrar mig över att jag inte la bort telefonen och sov istället för att smsa fram tills 3. Ååh, men sånt får man juh ta efteråt nu istället, och har bestämt mig för att jag verkligen INTE får somna nu, innan det är läggdags ikväll. Annars kommer mina sovtider bli mer fucked up än nu! :)

Har iaf inte gjort mycket alls idag. Bara skola, och sen vart hemma, och ska även vara hemma resten av kvällen oxå. Börjar få ont i huvet för att jag är så sjukt jävla trött oxå. Illa! Men aja..

Sen imorron blir det oxå skola som vanligt. Sen ska jag till umo strax efter lunchen, och efter det tillbaka till skolan för att ha utv. samtal klockan 15. Usch, känns som att det inte kommer gå så bra med tanke på att jag har skolkat en del nu den sista tiden. Ååh, men aja.. Mitt fel ändå, så ska väll inte klaga.

Nu ska jag iaf fortsätta sociala mig på msn, och så får vi se vad kvällen bjuder på. Har juh några filmer i datorn jag inte har sett ännu så kanske ska kolla på någon senare mot kvällen? Ah.. Vi får se hur det blir med den saken! Kommer säkert somna, men ska försöka så gott jag kan att inte göra det! :)


Kommentarer
Postat av: Maya Juuti

skit fin blogg, och grymma bilder :)

2012-01-24 @ 11:08:55
URL: http://mauajuuti.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: