Seeg dag

*Godkväll!*
 
Dagen har vart rätt seeg. Dock vaknade jag halv 2 på eftermiddagen, haha. Men är ändå sjukt trött nu.
Har iaf badat lite i poolen, solat någon timma, sprungit 2,5km och bara chillat.
 
Morgondagen hade jag tänkt skulle bestått av att bada o chilla hos mig med mina polare, men får se om vädret tillåter det. Tveksamt nu alltså, det äskar juh typ o massa just nu. "/ Men ska väll träffa Jonas hur som hellst iaf, sen kanske jag drar mig till solariumet mot kvällen och solar 20min eller något. Va riktigt längesen nu, men det har juh vart rätt fint väder ute på sista tiden!
 
Aja, nu ska jag väll avrunda iaf och gå och lägga mig. Håller på att somna sittandes redan. Haha!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra & Anna

Fina foton! :)

2012-07-10 @ 23:01:06
URL: http://swajfoto.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: