17/6-12

Dagen har vart rätt chill faktiskt. Typ chillat framför datorn och käkat middag med lite folk här hemma som kom på besök, haha. Har försökt fixat lite till på bloggen oxå, men så klart när jag ska hålla på och en sak blir bra så fuckar någon anna sak så den inte fungerar istället, men tror det mesta är bra nu. Eller jag hoppas iaf, haha! Men aja..

Imorgon är jag iaf hemma själv hela dagen. Brorsan skulle slagga hos en polare, pappa drar till Gbg med jobbet och kommer hem på tisdag och mamma är väll hemma typ halv 6. Så det blir en nice dag, om det är soligt iaf. För då ska jag steka ute vid poolen!

Ha en fortsatt trevlig kväll, för jag ska snacka vidare lite på msn o facebook nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: