26/6-12

*Tjenixen!*
 
Gårdagen slutade bra. Blev ett bad i poolen med brorsan på eftermiddagen precis när mamma o pappa kom hem från jobbet, sen gjorde jag väll inte så mycket mer. Men jag somnade innan 12 på kvällen, och det gjorde mig riktigt glad idag när jag vaknade upp!
 
Vaknade dock upp rätt sent idag iaf, runt halv 11 trots att jag somnade tidigt. Gick iaf upp och käkade frukost, städade typ hela huset (haha?), duschade och lite sånt. Men när jag skulle käka frukost och jag skulle värma nån sorts choklad i micron började den brinna där inne och blixtra? Wtf, de va inte kul iaf. Men lyckades stänga av den så något värre blev det inte iaf, haha!

Mina fina vänner Anders och Jonas kom iaf runt klockan 2 och sen kom Olivia runt halv 3, så blev lite bad, hoppa studsmatta och käk med dom. Så de va rätt trevligt. Då slapp man juh vara själv hemma oxå, för brorsan drog till Fröslunda runt halv 8 imorse o mamma o pappa va på jobbet, såååå ah..
 
Sitter iaf just nu här framför datorn, men funderar på att dra ut o springa en runda, typ 8km eller något. Men vi får se för jag fryser rätt mycket så jag tycker sängen är en perfekt plats att befinna sig på just nu. Haha! Aja..
 


Kommentarer
Postat av: Mi

Fina bilder!!

2012-07-01 @ 01:08:45
URL: http://www.mondoblog.se/lillami




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: